Marketing
Περιγραφή
Απόκτησε όλα τα απαραίτητα εφόδια για μια επιτυχημένη πορεία στον κλάδο του marketing επιλέγοντας το ΙΕΚ ΣΒΙΕ για τις σπουδές σου. Γίνε περιζήτητο στέλεχος σε μεγάλες εταιρείες του κλάδου, υλοποιώντας προγράμματα που αναφέρονται στον σχεδιασμό και στην ανάπτυξη προϊόντων, στην προώθηση και στην προβολή τους καθώς και στην επιλογή και στην ανάπτυξη των δικτύων διανομής και διάθεσης των προϊόντων.
Επαγγελματική Αποκατάσταση
- Εταιρείες δημοσίων σχέσεων & εκδηλώσεων
- Εταιρείες έρευνας & ανάπτυξης
- Μέσα μαζικής ενημέρωσης
- Ξενοδοχειακές μονάδες
- Δημόσιοι οργανισμοί
- Χρηματοοικονομικές εταιρείες
- Εκδοτικοί οίκοι
- Συμβουλευτικές εταιρείες
- Πολυεθνικές εταιρείες
- Διαφημιστικές εταιρείες
Σημεία Υπεροχής
- Διδασκαλία από εκπαιδευτικό προσωπικό με εμπειρία από μεγάλες επιχειρήσεις και διαφημιστικές
- Εξειδικευμένα σεμινάρια στον τομέα της οικονομίας, του management και των δημοσίων σχέσεων
- Πρακτική άσκηση σε κορυφαίους συνεργαζόμενους φορείς, δίπλα σε έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη
- Δημιουργία στην πράξη από το μηδέν πραγματικών προϊόντων και υπηρεσιών
- Σπουδαστικά ρεαλιστικά projects σε συνεργασία με άλλες ειδικότητες της σχολής
- Πρακτική άσκηση στις μεγαλύτερες επιχειρήσεις και διαφημιστικές
- Εκπαιδευτικές επισκέψεις σε επιχειρήσεις, διαφημιστικές, εμπορικά επιμελητήρια, κ.α
- Εξειδίκευση στα social media και στο viral marketing
- Παρακολούθηση εξειδικευμένων συνεδρίων. Οι σπουδαστές μας ενημερώνονται για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο της οικονομίας και στον διαφημιστικό κλάδο
- Δυνατότητα πρακτικής άσκησης στο εξωτερικό στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+
Μαθήματα
- Γενική λογιστική I, II
- Δίκαιο I, II
- Οικονομικά μαθηματικά I, II
- Στατιστική I, II
- Διοίκηση επιχειρήσεων I, II
- Τεχνική συναλλαγών
- Marketing
- Πρακτική εφαρμογή στην ειδικότητα
- Οικονομική των επιχειρήσεων
- Επιχειρησιακές επικοινωνίες
- Δημόσιες σχέσεις
- Επεξεργασία κειμένου (Η/Υ)
- Έρευνα marketing
- Διαφήμιση - διαφημιστικά μέσα
- Marketing λιανικού εμπορίου - χονδρεμπορίου και φυσικής διανομής
- Διοίκηση - σχεδιασμός πωλήσεων
- Συμπεριφορά καταναλωτή
- Στρατηγική & σχεδιασμός marketing (marketing plan)
- Μέθοδοι και τεχνικές προβλέψεων marketing
- Προγραμματισμός άμεσου marketing - προωθήσεων - δημοσίων σχέσεων
- Σύγχρονο περιβάλλον γραφείου
- Διεθνές marketing
- Marketing υπηρεσιών
- Διοίκηση marketing
- Λογιστικά φύλλα (spread sheets - Η/Υ)
- Χρηματοοικονομική διοίκηση